piątek, 29 lipca 2011

52. Równowaga w przyrodzie

Prawdą jest powiedzenie, że równowaga w przyrodzie musi być. Ostatnio mój nastrój był grubo poniżej średniej. Tkwiłam w głębokim dole psychicznym z powodu problemów z balustradą i paru innych spraw. Ale ostatnio spotkało mnie też sporo bardzo miłych rzeczy. Dostałam od Was przesympatyczne komentarze, od Iwony 150 i Katarzyny dostałam wyróżnienie, a na dodatek wygrałam candy u Kahlan84 .
Nastrój mi się znacznie poprawił.

Odnośnie wyróżnienia.
Dziewczyny bardzo, bardzo Wam dziękuje za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło, że postanowiłyście mi je przyznać. Trudno mi jednak przekazać pałeczkę dalej i wyróżniać konkretne blogi, bo musiałabym je chyba wybierać losowo. Regularnie zaglądam na wiele blogów i ograniczenie się do konkretnej liczby ulubionych jest w moim przypadku niemożliwe. Wyróżniam wszystkie blogi, które są na pasku z lewej strony. Czytam je regularnie i nie przegapiam ani jednego wpisu. Natomiast co do napisania trochę o sobie, to pisałam już dwa razy. Ale podam linka, do wpisu, który już jest przeniesiony na ten - nowy blog.
http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/2007/03/40-zabawa.html


I jeszcze o barierce. Kowal - choć spóźnił się ponad godzinę - przyjechał. Barierkę poprawił,  więc jest już prawie dobrze. Prawie, bo jeszcze kilku poprawek wymaga. Ma być skończona za 2 tygodnie. Trzymajcie kciuki, żeby mu się udało dotrzymać terminu.

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnień i wygranej w candy. Dorfi, napiszę coś co Cie może wkurzy,ale kiedyś wspomnisz me słowa z uśmiechem. Wszelkie niedogodności budowlane miną, i to szybko, i jeszcze będziesz z rozrzewnieniem je wspominać. Budowa,pseudo fachowcy i dobrzy fachowcy - super przygoda, hihii ja już za tym tęsknię, hihhi nadal mam niewykończony domek:)))))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień, naprawdę Ci się należą :) I zapraszam do mnie na pasteryzację w piekarniku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń