środa, 27 sierpnia 2014

264. Koniec wakacji

Lato się kończy, pora pomyśleć o nowym roku szkolnym. Nie wiem czy wszystkie dzieci tak mają, ale moje mają zwyczaj sporo rosnąć w czasie wakacji. Z tego powodu okazały się potrzebne nowe spodnie galowe do szkoły, bo ubiegłoroczne dziwnym trafem okazały się za krótkie. Na szczęście w chomiczych zapasach znalazł się potrzebny materiał (który Pan Mąż kupił sobie ze 3 albo i 4 lata temu na garnitur i do tej pory nie doszedł z nim do krawca - myślicie, że zauważy brak kawałka? A może całkiem o tym materiale zapomniał? Fajnie by było, bo mam wielką ochotę uszyć sobie z niego kostium do pracy).
Spodnie klasyczne garniturowe. Kolor ciemnogranatowy (tak samo koszmarny w fotografowaniu jak czarny).

Nie cierpię prasowania męskich spodni, szczególnie jeśli mają kanty. A może pora na zakup nowego żelazka? Niby dobrej marki, ale swoje lata już ma (dostaliśmy je w prezencie ślubnym). Możecie polecić jakiś ciekawy model? Jakoś wypadłam z obiegu jeśli chodzi o rynek żelazek. A może kupić stację parową?

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W sumie to już mu na dwie rzeczy tego materiału uszczknęłam (za każdym razem pytałam o zgodę). Pewnie na garnitur i tak już nie wystarczy ;)

      Usuń
  2. Szyj i kup stację parową! Wypróbowałam i nie zamienię już na zwykłe żelazko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie szyj kostium, nawet jak mąż zauważy, to widząc Cię w nowym wdzianku z całą pewnością wybaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szyj kostium - zawsze możesz potem zrobić sarnie oczy i rozbrajająco powiedzieć, że myślałaś, ze wystarczy. A poza tym jak tyle czasu niósł do krawca i nie doniósł, to miałaś prawo sądzić, że już nie chce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kostium szyj, spodnie super, choć ja moich ubieram (póki co) w jeansy i białą koszulę :)
    Kup stację parową - mam już drugą, bo pierwszą rozwaliłam i nie opłacało się naprawiać. Nie zamienię już na zwykłe żelazko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem za uszyciem kostiumu! Szkoda materiału by tak leżał i kurzył się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie super, a kostium szyj !!!! NIe zauważy :)

    OdpowiedzUsuń