środa, 7 listopada 2012

168. Złoty Krój

Ostatnio Burda mnie tak często zawodzi (wszystko, co szyłam wychodziło o kilka rozmiarów za duże), że postanowiłam zaryzykować i sprawdzić jej konkurencję, czyli Złoty Krój. Z zasady wykroje są dostosowane pod wymiary konkretnego człowieka a nie pod wymiary standardowe tak jak w Burdzie. Paczka przyszła wczoraj i nie mogę się doczekać wolnej chwili, alby wypróbować wykroje. Słyszałam na ich temat wiele dobrego i mam nadzieję, że się nie zawiodę.





Zamówiłam zestaw startowy, w którym jest cala masa modeli dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Są to wykroje standardowe, więc można poszaleć i trochę je przemodelować. Życzcie mi więc więcej wolnego czasu :)

5 komentarzy:

  1. Życzę więc wolnego czasu, ale też miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, nie wiedziałam, że takie coś istnieje? A gdzie to można kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słyszałam, że są genialne, ale jeszcze się nie skusiłam.

    Podziel się swoimi spostrzeżeniami, jak już cos uszyjesz.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieska Kokardko ja kupowałam tutaj: http://www.wykroje.eu/

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak ten pakiet startowy Złotego Kroju, bo też się nad nim zastanawiam...Pozdrawiam, Viola.

    OdpowiedzUsuń