niedziela, 24 lipca 2011

49. Kamizelka skończona

Jak na moje tempo pracy to bardzo szybko skończyłam tę kamizelkę. Na obecną pogodę jest w sam raz. Zdjęcia na modelu nie będzie bo model ciągle biegał i nie chciał się zatrzymać nawet na moment. Kolory wyszły trochę przekłamane ale tak to jest jak się robi zdjęcia przy sztucznym świetle.

A mnie już ciągnie do kolejnej robótki. Podejrzewam, że mogę mieć na nią dość dużo czasu, bo komputer coraz częściej się buntuje. Dzisiaj za każdym razem miałam kłopoty z uruchomieniem systemu. Boję się, że jego koniec jest coraz bliżej a na nowy na razie kasy brak.
Mam nadzieje, że jutro jednak się jeszcze pojawię. Pozdrawiam i miłej nocy wszystkim życzę.

2 komentarze:

  1. Dorfi, kamizelka wyszła świetna. Myślę, że mały "model" będzie w niej wyglądał bardzo elegancko. Szybciutka jesteś w tych robótkach. Mam nadzieję, że z komputerem będzie dobrze i czekam na następne robótki. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo expresowa robotka:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń