sobota, 30 lipca 2016

314. A miało być o czymś innym - Crossty

Od dwóch dni przymierzam się do napisania o swoich aktualnych robótkach, ale wczoraj pojawił się inny temat. Od jakiegoś czasu coraz więcej osób zachwyca się aplikacją crossty ułatwiającą haftowanie. Nie ukrywam, że i mnie wzięło. Postanowiłam spróbować. Aplikacja jest napisana na system Android. Większość osób używa jej na tabletach. Tabletu nie posiadam a z Androidem mam jedynie telefon. Ekran telefonu jest jednak za mały, żeby z niego haftować.
Okazało się jednak, że istnieje darmowy program Blue Stacks, za pomocą którego można obsługiwać pod Windowsem aplikacje na Androida. Ściągnęłam, zainstalowałam - działa!!!
Pozostał jedynie zakup crossty (niestety program nie jest darmowy, ale nie kosztuje majątku). Przy zakupie pojawiają się dwie opcje zapłaty: karta kredytowa i kupon z kodem. Niestety ani kuponu ani karty kredytowej nie posiadam. Ale zaczęłam myśleć. Weszłam na zakup aplikacji przez telefon. Pojawiła mi się opcja zapłaty za nią poprzez dopisanie kwoty do rachunku telefonicznego. No lepiej być nie mogło. Aplikację opłaciłam, ale jej nie zainstalowałam. Weszłam znowu w opcję zakupu aplikacji przez komputer poprzez program Blue Stacks i z tej strony ściągnęłam instalację. I udało się. Aplikacja działa na komputerze.
No to teraz haftowanie powinno iść dużo szybciej.

Mam nadzieję, że mój wpis pomoże osobom, które tak jak ja nie mają kart kredytowych a zechcą tę aplikację kupić.

P.S.
Crossty niestety nie jest sponsorem tego wpisu :p

9 komentarzy:

  1. A ja właśnie przed chwilą dla tej jednej aplikacji kupiłam sobie tablet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej opcji też myślałam, ale po przeliczeniu zasobu talarów okazało się, że jeszcze nie tym razem ;)

      Usuń
  2. Gratuluję, że Ci się udało, choć łatwo nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie było łatwo, ale najważniejsze, że wszystko się udało :)

      Usuń
  3. i cieszę się że mogłam partycypować i pomóc w Twych zmaganiach z materią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę i jeszcze raz dziękuję za informację o tym programie. Bez niego nic by nie wyszło :)

      Usuń
  4. Właśnie sprawdziłam, że taka aplikacja jest też na iOS ... W wolnej chwili popatrzę i może zainstaluję...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie właśnie się dowiedziałam! Kolejny powód na to, żeby wreszcie zmienić telefon...

    OdpowiedzUsuń
  6. warto zapamiętać ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń