piątek, 26 grudnia 2014

274. Święta, święta......

..... i po świętach.
W tym roku szybko zleciały. Przygotowania były intensywne, ale za to święta minęły spokojnie i naprawdę odpoczęłam. Nawet od robótek (nie myślałam, że jest to możliwe).
Miałam wielkie plany dotyczące ozdób choinkowych i jak zwykle nic z nich nie wyszło. Z całej siatki styropianowych kul nie powstała ani jedna bombka (kule zostaną na przyszły rok), ale zrobiłam kilka ozdób na klockach. Planowałam więcej, tylko czasu brakło. Jestem zadowolona, że zrobiłam chociaż tyle :)


5 komentarzy:

  1. Ja przed Świętami ozdób nie robię, ale w trakcie odpoczywam właśnie przy robótkach :) W inne dni po prostu brakuje mi na nie czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak co roku jest na choince coś nowego. A ozdoby najlepiej robić przed Świętami. Jest jeszcze motywacja. Bo po ubraniu choinki i przystrojeniu mieszkania motywacja nagle znika ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku życzy zwierzogród!

    OdpowiedzUsuń