wtorek, 25 grudnia 2012

175. Retro kołnierzyk

Czas otwierania prezentów minął, więc mogę się już pochwalić kołnierzykiem, jaki wykonałam w prezencie gwiazdkowym dla internetowej koleżanki z forum literacko-historycznego.
Kołnierzyk trochę w stylu retro.
Można go nosić albo wiązaniem do przodu, albo do tyłu. W drugim przypadku atłasową wstążkę można zastąpić guzikiem.



Do tego gładka, ciemna sukienka i można przenieść się w przeszłość :)
Kołnierzyk wykonałam z nici Maja. Planuję kolejny zrobić dla siebie.

9 komentarzy:

  1. Piękny kołnierzyk :-)
    Idealny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDROWYCH-bo to najważniejsze.
    PEŁNYCH MIŁOŚCI-bo to sens życia.
    WIARY-bo pozwala przetrwać trudne chwile.
    NADZIEI-bo wtedy niemożliwe jest możliwe.
    Radosnych Świąt życzy Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo!!! Jakk byłam dzieckiem nosiłam takie kołnierzyki... jakbym mogła o wzór się uśmiechnąć to też bym sobie taki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś spróbowac zrobic kołnierzyk, ale jakoś nie mam narazie odwagi ;p
    Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W obydwu wersjach bardzo ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorfi cudowny ten kołnierzyk pamiętam jak byłam mała , Mama robiła takie kołnierzyki dla Babci dla siebie, jeszcze na zdjęciach czasami je oglądam

    cudo wyczarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Kołnierzyk jest uroczy :-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Weronka z forum "Szyjemy po godzinach"

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Szydełkowego nie robiłam, ale popełniłam kilka haftem richelieu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest i taki elegancki :)
    Szczęścia w Nowym 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń