wtorek, 13 marca 2012

123. Do czego służy drut nr 3,5?

Do czego służy taki drut? Najprostsza odpowiedź jest taka, że służy do robienia swetrów. Ale nie tylko. Można nim również naprawić aparat fotograficzny. Przy pomocy Lucille i druta numer 3,5 mm mój aparat wczoraj został zreanimowany. Bardzo się z tego powodu cieszę bo mogę znowu wstawiać zdjęcia na blog.
A skoro mogę wstawiać zdjęcia to od razu się pochwalę, że nauczyłam się rzędów skróconych. Zabierałam się do nich jak pies do jeża, a jak wreszcie spróbowałam to się zdziwiłam, że takie to proste. To tylko tak skomplikowanie brzmi. Powstanie więc takie wdzianko. Oczywiście moje będzie krótsze bo mam mało włóczki. Ale, że robione jest od góry to wyrobię to co mam i zobaczę co z tego wyjdzie. W najgorszym wypadku trzeba będzie z motek dokupić.
A na razie mam tyle

5 komentarzy:

  1. ale ładnie wygląda,rzędy skrócone są naprawde pomocne

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada sie swietnie..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. A nadają się takie druty do zrobienia szalika?
    I jaką włóczkę do nich kupić?
    Będe wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde druty nadają się do zrobienia szalika :)
    Jak będziesz wybierać włóczkę to spójrz na banderolkę. Na każdej znajduje się informacja do jakich drutów pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie obejrzałam sobie poradnik w sprawie rzędów skróconych, ale ni w ząb nie rozumiem o co tam chodzi i do czego one służą. Wszystkie "dziewiarki" o nich mówią, a że ja od czasu do czasu coś tam udziergam to tez chciałabym wiedzieć. Help!

    OdpowiedzUsuń