środa, 28 grudnia 2011

108. Nowe zajęcie

Sweterek dla mnie prawie skończony. Zostało tylko kupienie i przyszycie guzików. No i znalezienie kogoś kto mi zrobi zdjęcie w gotowym swetrze :) Za chwilę zabieram się za kolejny projekt - sweter dla męża. Wierci mi dziurę w brzuchu już od jakiegoś czasu, więc pasuje wreszcie zrobić. Włóczka już kupiona tylko ze wzorem problem. Znalazłam na ravelry taki sweter.


Niestety bez opisu. Tylko jedna osoba go zrobiła, ale gładkim wzorem. A mnie właśnie o ten wzór chodzi, bo sweter i tak zrobię po swojemu. Ze zdjęcia nie rozgryzę bo za słaba rozdzielczość. Może ktoś ma w swoich zasobach taki wzór i wspomoże? Akurat taki się mężowi spodobał i już.

4 komentarze:

  1. wydaje mi się, że to "ściągacz" 2p 1l, z tym, że prawe są krzyżowane na różnych wysokościach. nie wiem, ze jasno napisałam. Najwyżej próbkę zacznę robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to wg mnie jest "kawałek warkocza" na pasie oczek prawych Jak nikt nie pomoże to poszukam w starych zapasach bo gdzies taki model widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek fajny jest,szkoda go odpuścić
    myslę że to jest warkocz z 4 oczek cholibka nie umiem tłumaczyć
    a może tak
    rząd 1 --////--////--
    rzad3 --## --////--
    rząd5 --////--////--
    i tak dopowiedzmy do rzędu15
    a potem
    rząd 17 --////--##--
    rząd 19 --////--////--
    do rzędu 29
    chyba dobrze policzyłam
    musi być równomiernie między splotem czyli warkoczem, a splot raz w prawo raz w lewo.przynajmniej tak to wyglada na fotce
    ---lewe
    ////prawe
    ### warkoczyk
    naplątałam co?
    popróbuj na włóczce może się uda

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie też mi się wydaje, że to cztery na dwa.
    Właśnie skończyłam sweter dla siebie i biorę się za próbki.
    Dziękuję za Waszą pomoc :)

    OdpowiedzUsuń