środa, 24 stycznia 2007

15. Skończyłam

Skończyłam wyszywać lilie. A ponieważ udało mi się zdobyć schemat różyczek, postanowiłam wyszyć cały komplet. Mulinkę mam kupioną tylko na kamelie, więc muszę się udać na zakupy. No i rameczki muszę kupić nowe, bo obrazków będzie 4. Ale to w bliżej nieokreślonej przyszłości, ponieważ muszę wreszcie uszyć sobie spódnicę z szydełkowymi godetami. Ferie się kończą, niedługo trzeba iść do pracy a ja sobie postanowiłam, że pierwszy dzień po feriach powitam w nowej spódnicy. Czy mi się to uda? Sama nie wiem. Ale jak nie spróbuję to się nie dowiem. W związku z tym na razie igiełka idzie na bok a do łask powraca szydełko. No i będę rzadziej pisać, bo z racji tego, że godety będą jednakowe, to trochę nudno byłoby wstawiać takie same zdjęcia.
A gotowe lilie wyglądają tak:
lilie4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz